Sunday, October 5, 2008

Concurs: Oktal

Trebuie să scriu despre un produs de pe site-ul oktal.ro, aşa că m-am "orientat" în felul următor: am căutat cel mai simpatic produs de pe site. Am oscilat între PDA-ul
HP iPAQ rx5710 şi laptopurile DELL Inspiron. M-am oprit la cele din urmă pentru că sunt mai colorate şi mai vesele.

Uitaţi-vă doar la poza asta şi spuneţi-mi dacă nu vreţi să aveţi un laptop colorat! :)

1525 Chill V8 se numeşte modelul din imagine şi are display WXGA de 15,4 inch, rezoluţia destul de modestă - 1280 x 800 pixeli şi display with True Life - nu ştiu ce-i aia.

Procesorul este Intel® Core Duo Processor T2370, frecvenţa de 1.73 Ghz, memorie SoDimm DDR2 de 2 GB şi hard disk SATA de 160 GB. Suficient... zic eu.

Unitatea optică este 8x DVD+/-RW + software, placa video Intel® Graphics Media Accelerator X3100, integrată.

Şi la capitolul conectivitate avem un modem 56k V.92 integrat, ethernet 10/100Mbps, wireless 802.1b+g şi Bluetooth™.

Un lucru bun este că Dell Inspiron vine cu FreeDOS, deci nu mai eşti obligat să cumperi o licenţă Vista "just for the fun of it". Eu am plătit o licenţă de Vista pentru laptopul meu şi până la urmă tot Windows XP am instalat, pentru că nu era suficient de deştept pentru Vista...

Mai multe detalii despre frumuseţile astea colorate găsiţi aici.

Acest articol participă la concursul PCnews - etapa 4.

No comments: