Monday, June 16, 2008

Despre ce e vorba?

Ăsta trebuia să fie primul post, în care să explic care-i treaba cu pixurile şi cu obsesia mea pentru instrumentele de scris [vă rog, nu vă gândiţi la prostii!].

Toată povestea se găseşte pe blogul meu. Pe piticul responsabil cu pixurile l-am botezat Pixulescu.

Am aproximativ 500-600 de pixuri, "unul şi unul", fiecare cu povestea lui. Nu mai ştiu eu povestea fiecărui pix, dar cum tot mi-am dorit un loc în care să le expun pe toate, un blog unde să am pozele tuturor pixurilor mele e cea mai bună variantă. Deocamdată e cam pustiu pe-aici, dar promit să revin în curând cu multe poze. :)

Enjoy!

1 comment:

brontozaurel said...

si eu am o multime de pitici, printre care se numara si asta cu pixurile (e drept ca in cazul meu intra si linerele, creioanele colorate, markerele aici)

mai am insa mult pana la 500 pixuri :))